Sunday, October 23, 2011

kelakar ah!

Assalamualaikum

ahah!hape ke hal tengah2 malam sedang asyik menelaah pelajaran sambil bermuka buku*bukan bermuka muka okeyh* tetiba terketawa sendirian?

ni hah kat FB.Kelakar ah bila nak search FB org tetiba keluar nama seperti berikut:

**Cidah Gegeh
**Choma Aquwh (cuma aku)
**Aque Ayue (aku ayue)
**Afiq tomey (haaa????)
etc...

ngahahaha...lawak pulak..cer bayangkan kalaw ada org tanya

"eh apa nama FB kau aku nak add ni"
"owh FB aku choma akoo.. spelling bukan yang biasa2 'cuma aku' tau..spelling nye unik skit.."

puahaha...teringat masa zaman main tukar2 biodata ngan classmate kan..banyak lah nama2 cenggini..kiki...

Yang "cidah gegeh" tu xsampai hati plak nak sebut kan..Kalaw 44 kali org sebut xke makbul..atoiiyyaiii macam2..hahah..Tapi this one better lah sebab dia macam merendah diri kan. Ni ada plak orang yg letak "Cidah Syumeell"...what the...??

hahah!macam2 lah kerenah manusia kat muka bumi ni kan.

si "Afiq tomey" tuh err...xterkata eden ha...ASTAGHFIRULLAHALA'ZIM...

Semoga diriku tak tejebak dengan perkara2 begini.

5 comments:

Anonymous said...

aque takq chumell shangat

aiman mania said...

haahaahaa...bhasa alien...ignore it......^^

ekin tajudin said...

yes i do ignored all that bahasa alien..but it stil annoyed me ..can't help it..hah!~~

Unknown said...

haha terbaik!! tak suka nama-nama macam ni. mungkin mereka ni kalau tulis blog pening nak membacanya.
:D

ekin tajudin said...

hahak..btul btul btul..=)