Tuesday, December 13, 2011

mengeluh ...

#kenapa nak marah2?

bukannya besar sangat salah saya sampai awak nk mrah2 mcm tu..

#kenapa nak menyampah?

bukan dlu awak suke je ke kalaw saya buat macam tu??

#kenapa sekarang saya dh jadi pengganggu awak study?

bukan dulu saya pembakar semangat awak ke??

v
v
v
v

saya dh tau kenapa....awak dah xsuka saya kan?kan kan kan?

saya pon sebenarnya dah xtau cemana nak gembirakan awak lg..yelah kalaw semua bnda nk dsalahkan susah jugak..

saya x ade tempat mengadu selain awak..klaw sy stress, sedih, happy, n bla bla bla semua sy ceritakan kat awak..tapi dah kalaw penyebab sedih saya tu awak sendri xkanlah saya nk mengadu kat awak?haha..


v
v
v
v

so sy dh nekad...sy xnak kisah pasal semua ni lagi..apa yg awak nak sy ikut..klaw awak xnak pn sy ikut..supaya awak lebih bahagia..

kalaw saya xde then awak happy itu memang nk kena back kick tahu!haha

T__T

hanya ALLAH tahu semuanya....

1 comment:

Unknown said...

lelaki cepat bosan. jadi jangan terlalu mengharap atau terlalu bagi layanan istimewa. bila mereka dah rasa selesa, usaha tu dah tak perlu. :)