Friday, June 24, 2011

Finally I am Blogger??yaaa CONGRATULATIONS ekintajudin

ASSALAMUALAIKUM

Hellooww!!! meet me EKIN TAJUDIN....ahakz jakun kah begini?

JAWAPAN-->MEMANG!

Dah 21 tahun hidup...syukur ALHAMDULILLAH ....baru buat blog?Anda mungkin tak kisah dengan kenyataan ni dan saya pun agak tak kisah..

ALASAN-->"orang yang lagi tua pon takde blog..." (kikiki)

Tapi kadang2 saya kisah...T_T

SEBAB-->orang mungkin cakap saya buta IT...uhuk!



budak kecik ni pun tahu blogging...uuu lagi menyayat hati


Tapi sekarang....jeng...jeng......jeng.....

SEBAB MENGAPA JADI BEGINI-->saya dah ada blog okeyh...(sungguh teruja diri ini)


inilah rupa si noob yang baru sedar diri nak buat blog...

TERIMA KASIH kerana membaca entry ini...INSYAALLAH saya akan membuat entry yg lebih gempak lepas ni..

SALAM.....

2 comments:

iela_fadila alias said...

jadi org prtma yg cment jugak,hhehe
slmat berblogging,hihi

ekin tajudin said...

semuanya first la miss iela...awak jgk org first yg i reply...ngeh3...do support me darl